Regulament

COD DE CONDUITA PENTRU MEMBRII  FESPA

 

 

Acesta este codul de conduita stipulat in statutul FESPA si care se aplica

tuturor membrilor FESPA(asociatii nationale) si implicit membrilor acestora.

 

1.INTERPRETAREA TERMENILOR

1.1 FESPA: Federatia Europeana a Asociatiilor de Serigrafie,cu sediul in West Street, nr. 7a, Reigate,Surrey,RH2 9BL,Marea Britanie,nr. de inregistrare fiscala: 02449446    

1.2 FESPA CEO : Presedintele Consiliului de Administratie : Nigel Steffens

1.3 Certificat de Membru FESPA: un certificat emis fiecarui membru FESPA

1.4            Membrii: un membru FESPA.

2.REGULI DE BUNA PRACTICA

2.1 Toti membrii trebuie :

2.1.1    sa-si desfasoare activitatea intr-o maniera profesionala si nu trebuie sa se angajeze in activitati care ar dauna FESPA sau industriei serigrafice si digitale

2.1.2    sa promoveze si sa mentina standardele de conduita etica si in toate imprejurarile sa actioneze cinstit si onest in raport cu alti membrii precum si cu tertii,in desfasurarea afacerilor lor.

2.1.3    sa expuna la loc vizibil certificatul de membru FESPA si prezentul cod de conduita, la sediile lor in asa fel incat orice partener de afaceri sa le poata citi.

2.1.4    sa se supuna in orice imprejurare legislatiei interne sau europene in desfasurarea activitatii lor.                  

3.SERVICII

3.1 Toti membrii trebuie:

   3.1.1 sa aiba scrise conditiile clare de afaceri si reguli privind calitatea de membru pentru membrii sai.

   3.1.2 sa depuna eforturi pentru a asigura multumirea clientilor in relatiile de afaceri.

   3.1.3 sa aiba un sistem de inregistrare a unor eventuale plangeri in scris, disponibil la cerere.

   3.1.4 sa transmita informatii clare privind contributia baneasca a membrilor si   beneficiile    calitatii de membru al asociatiei.

   3.1.5 sa faca cunoscute toate costurile si contributiile inainte de a incheia un contract de adeziune.

4.RESTRICTII

4.1  Membrii nu  trebuie:

   4.1.1 sa se angajeze in activitati care ar duce la conflicte de interese sau concurenta cu orice  activitate a FESPA ( inclusiv dar nu numai,promovarea de evenimente si expozitii organizate de concurenti), fara a obtine in prealabil consimtamantul scris al FESPA CEO sau al directorului pentru evenimente al FESPA.

  4.1.2 sa actioneze intr-o maniera care nu corespunde obiectivelor FESPA sau sa puna sub semnul intrebarii reputatia FESPA.

  4.1.3 sa divulge informatii primite cu caracter confidential sau informatii de alta natura pe  care le considera confidentiale fara consimtamantul persoanei autorizate sa-l dea.

  4.1.4 sa promoveze cu buna stiinta materiale sau informatii de natura sa incurajeze discriminarea pe baza de varsta,rasa,culoare,credinta,sex sau orientare sexuala.

5.CONDITII GENERALE

5.1 Membrii vor:

   5.1.1    recruta si incadra personal  cu nivel de pregatire corespunzator,asigura o remuneratie onesta si se vor angaja spre o continua dezvoltare si instruire in spiritul principiului egalitatii de sansa.

5.1.2    oferi sevicii catre membrii sai la preturi corecte, care sa  raspunda interesului in continuarea relatiilor de afaceri.

5.1.3         incuraja membrii sai sa aplice modelul de Termeni si Conditii de Afaceri , recomandat  de FESPA,in relatiile cu clientii.

5.1.4         actiona decent, corect si rezonabil in orice relatie cu alti membrii sau clienti,indeplinindu-si obligatiile contractuale de fiecare data.

5.1.5         depune eforturi in aplicarea prezentului cod de conduita in relatiile cu proprii membrii.

5.1.6         promova egalitatea de sansa si nediscriminarea fata de orice persoana din propria

organizatie.

5.1.7    trata pe ceilalti cu respect.

5.1.8         actiona fara sa compromita sau sa para ca ar compromite pe cei ce activeaza pentru sau in numele FESPA.

5.1.9    Nu vor impiedica accesul altei persoane la informatii la care este indreptatita prin lege.

6.PROCEDURA PRIVIND RECLAMATIILE

Din partea unei terte parti.

 

6.1   In cazul ca un membru primeste o reclamatie de la o terta parte, privind serviciile sau relatia de afaceri legata de calitatea de membru FESPA, trebuie luate masuri corespunzatoare , de urgenta, pentru a solutiona reclamatia.In cazul in care nu este solutionata de catre membru spre satisfactia reclamantului,acesta va fi informat despre dreptul sau de a se adresa in scris la FESPA CEO, care va raspunde reclamatiei in mod impartial.Daca reclamantul ramane nemultumit dupa raspunsul CEO, acesta la cererea reclamantului va informa Consiliul de Administratie al FESPA.,care va emite o decizie finala.

Din partea altor membrii.

 

6.2   In cazul in care un membru primeste a plangere de la un alt membru,problema poate fie prezentata de oricare din parti la CEO care va judeca cazul si va raspunde in consecinta.

Daca oricare parte ramane nemultumita dupa raspunsul CEO,acesta la cererea oricarei parti va prezenta cazul Consiliului de Administratie al FESPA a carui decizie va fi finala.

 

7. SANCTIUNI

 

7.1 In cazul in care un membru incalca oricare prevedere din acest cod de conduita, Consiliulde Administratie al FESPA si/sau Adunarea Generala FESPA va stabili daca si ce sanctiune va fi data in conformitate cu statutul asociatiei.

 

Autentificare

Pentru a vedea unele sectiuni ale site-ului, trebuie sa va autentificati

Autentificare